Qvinnan & Biller

                            
Besök henne www.biller.se

Biller förlöjligar samhällets eländiga genusfokus, främst mannen och hans (tyvärr) övermakt i samhället.Hon driver också med alla dessa skönhetsideal "qvinnan" förväntas ha koll på. Hon illustrerar & skriver krönikor med en humoristisk tvist som målar upp allt från snorkråke-grävande svettgubbar till klockrena illustrationer vars budskap inte behöver förtydligas med text. Jag köpte hennes bok Allt du behöver och den ger mig sann lycka. Hon inspirerar mig, dessutom har hon nog världens coolaste jobb.


 

 

Kommentarer
Postat av: Felicia Oppelt

hur har du gjort hennes finnar? smittar de? jag rädd.

Svar: Nej! Biller har , hehho
None None

2012-11-26 @ 19:22:24
URL: http://feliciaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0